/ Profil společnosti

Společnost  Europe Marketing & Consulting s.r.o. byla založena v roce 2008 na českém trhu. Cílem bylo prosadit se v oblasti marketinku, ekonomiky  a vývoje profesionálních www řešení, eshopů napojených na informační systémy, sociální sítě ...

Uvědomovali jsme si, že vstupujeme do rozděleného trhu, kde bude těžké se prosadit. Museli jsme se odlišit a jedinou cestou jak se prosadit bylo poskytnout nadstandardní kvalitu produktů i služeb. Věřili jsme, že pokud půjdeme cílevědomě za svým cílem a budeme se zákazníky hrát otevřenou hru, podaří se nám vybudovat společnost, jejíž služby budou moci využívat společnosti  všech velikostí.
 
Proto jsme založili skupinu deníků po celé ČR s názvem ZpravodajstviOnline.cz
 
Fakturační adresa a kanceláře
 
Europe Marketing & Consulting s.r.o.
 
Na Poříčí 17  110 00 ( 4. patro )
 
Vedená u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 134723
 
IČ: 28241312
DIČ: CZ28241312
 
Bankovní spojení:
 
RB  2992641001 / 5500
IBAN: CZ0655000000002992641001
SWIFT: RZBCCZPP
 
Kontaktovat nás můžete telefonem, mailem, skype, icq, na facebooku, twitteru, linkedIn
 
tel.:  773 584 202, 203
 
 
 
 
 
Firmu tvoří lidé a EuropeMC má v tomto ohledu velké štěstí, má ve svých řadách velkou řadu ambiciózních osobností. Kolektivní vedení, jasně definované pravomoce, unikátní firemní struktura je jedinečným způsobem, který napomáhá zdravému růstu společnosti.
 
Během několika let spolupráce se utužil vztah, založili jsme tuto firmu a také se nám podařilo zavést na trh vlastní produkty, sestavit vysoce kvalifikovaný tým, získat širokou škálu zákazníků a vybudovat vzájemně výhodné partnerské vztahy. Vzrůstající počty realizovaných zakázek, zkvalitňování služeb a organizace dává našim zákazníkům jistotu, že vsadili na správného koně.
 
Víme, že musíme neustále vylepšovat naše produkty, služby i organizaci. Budeme se snažit ještě více naslouchat potřebám našich zákazníků, abychom mohli vytvářet nová řešení, která jim usnadní vedení jejich společností.
 
Našim cílem je pomoci novým zákazníkům, najít pro jejich společnosti nejefektivnějšího řešení vedení za účelem zvýšení produktivity a růstu.